ARA SINAV ÖDEVİ GÖNDERİM TARİHLERİ DUYURUSU

Duyurular

ARA SINAV ÖDEVİ GÖNDERİM TARİHLERİ DUYURUSU

  •  30 Nisan 2020 Perşembe
  •  241 Görüntüleme
  •  Yazdır


Değerli öğrencilerimiz, “Ara Sınav Ödevi” teslimi sürecinin sorunsuz bir şekilde yönetilebilmesi için Yüksekokul Müdürlüğümüzce öğretim elemanı bazında teslim tarihleri belirlenmiştir. Öğrencilerimizin Ara Sınav Ödevlerini ilgili öğretim elemanına ayrılan sürede teslim etmeleri gerekmektedir.
 
Ara Sınav Ödevlerinin gönderimleri yalnız Uzaktan Eğitim Sisteminin ödev modülünden yapılacak olup mail yoluyla ilgili öğretim elemanına gönderilen ödevler teslim edilmiş olarak kabul edilmeyecektir. Ancak, herhangi bir nedenle internet imkanına hiç sahip olamayan öğrenciler, hazırladıkları ödevleri/dosyaları/raporları dersin sorumlu öğretim elemanının akademik birim adresine iadeli taahhütlü posta ya da kargo ile de gönderebilirler.
 






Çengelli Mahallesi Gazze Bulvarı No:20 60600 Niksar/TOKAT Tasarım: Bilgi İşlem Daire Başkanlığı [Web Grubu], 2018© Tüm Hakları Saklıdır.